środa, 18 lipca 2012

Nowości z biedronki ...ELODE "PERFUMY" z Biedronki

Dziś chciałabym pokazać Wam moje nowe dwa nabytki, którymi są wody perfumowane z biedronki. Dostępne są od 16 lipca jak wskazuje gazetka ;) 

pojemność to 100ml cena 19.99

Tak, oto wyglądają "perfumy"

So Lovely - idealny dla czarujących , optymistycznych i radosnych kobiet, które lubią marzyć ...egzotyczna i cytrusowa nuta głowy składa się z bergamotki i jabłka, smakowitej gruszki uwalniającej kobiecy bukiet zapachów magnolii oraz wiciokrzewu.Zmysłowe akordy piżma dopełniają kombinacji zapachowej.




Drugie "perfumy" to Enigmatic

Enigmatic : dedykowany kobietom z inicjatywą zmysłowym i świadomym swojej atrakcyjności...cytrusowa nuta głowy składa się ze słodkie pomarańczy , mandarynki, werbeny i grejpfruta, które uwalniają kobiecy bukiet kwiatu lilii, jaśminu i słodkiej róży.Kremowa wanilia, piżmo oraz drzewo sandałowe  stanowią doskonałe zwieńczenie zapachu.




Zapachy te mogłabym podzielić na letnie "So lovely" i zimowe "Enigmatic" wg. mojej oceny za taką cenę są godne zakupu dość długo trzymają się na skórze .


Wąchałyście je już? Jaka jest Wasza opinia na ich temat? 



ps. Pozostałe dwa zapachy to dla mnie "kostnica" ;)

26 komentarzy:

  1. z chęcią bym wypróbowała biedronkowe perfumy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ta pierwsza ma cudna buteleczkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie to samo miałam pisać, hah ;)

      Usuń
    2. ja chyba się skuszę na nie ze względu na tą uroczą buteleczkę :D

      Usuń
  3. też mi się podoba pierwsza buteleczka, mogłabym się skusic na tę wodę tylko dla butelki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. a co z ich trwałością?? Czy to takie zapachy, które w tempie ekspresowym ulatniają się?

    OdpowiedzUsuń
  5. ja kupiłam sobie Enigmatic. Oczarował mnie ten słodki zapach, zresztą od dawna poszukiwałam jakiś perfum z nutką wanilii. Zapach utrzymuje się prawe cały dzień.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kupiłam dzisiaj ten pierwszy "So Lovely" ;) pięknie pachnie i jest dość trwały jak na cene ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja po długim namyśle zdecydowałam się na Enigmatic, bo zapach piękny, urzekający, jednak jestem zawiedziona! Zapach utrzymuje się może 2 godziny, dlatego ja osobiście nie polecam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bez przesady, jak na taką cenę to ile byś chciała żeby się trzymał? Wiadomo, że to nie są jakieś markowe perfumy i ich jakość jest słabsza..
      Ja osobiście mam enigmatic, jego piękny zapach usprawiedliwia jego niezbyt fajną trwałość.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
    2. No cóż, ogrodnikiem nie jestem - przesadzanie jest mi obce :) Czy coś jest drogie czy tanie jest rzeczą względną, dla mnie szkoda tych 20 zł na taki ładnie pachnący ale wietrzejący badziew. A może masz ochotę odkupić? :)

      Usuń
  8. piekny zapach ma enigmatic tajemniczy i romantyczny ale utrzymuje sie zbyt krotko.

    OdpowiedzUsuń
  9. chyba kupię ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. kto ma odsprzedać enigmatic:( kocham go! nie ma już go w bezdomce ;((((((((((( i czy w ogóle mozna go kupic na allegro? albo gdzies w necie?

    OdpowiedzUsuń
  11. te zapachy są też w rossmannie :) ostanio pod wpływem pierwszych dni wiosny skusiłam się na 'so lovely'. prześliczne są :) takie wiosenne i radosne! ;) całej doby może nie wytrzymają jeśli o trwałość chodzi, ale i tak są mega! :) pozdrawiam Gosia

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam
    Ja używałam enigmatic i szczerze powiem są rewelacyjne ubranie pachniało na 2 dzień a mało tego chyba z 10 znajomych pytało się jakich perfum używam ...jak powiedziałam że z biedronki za 20 zł nie chcieli mi uwierzyć , wszyscy myśleli że to jakieś perfumy za kupę kasy wiec śmiało POLECAM :)))) jutro idę zakupić następną buteleczkę :)))) pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  13. ENIGMATIC SĄ ZAJEBISTE I TO NIE PRAWDA, ŻE KRÓTKOTRWAŁĘ BO ZAPACH UTRZYMUJE SIĘ NA UBRANIU 24 H. NAWET NA DRUGI DZIEŃ CZUĆ :) A ZAPACH JEST HINOTYCZNY

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziś kupiłam So Lovely i.. jestem zachwycona zapachem :) Ciekawe jak będzie z trwałością ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wąchałam, mam, i zakochałam się w nich. Na mnie trzymają się około 8-9 godzin, a cena niska jak na tak przepiękne zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  16. ENIGMATCSĄ NAJLEPSZE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. hmmm So Lovely już od dawna są w Rossmanie i naturze, tyle, ze stoją na najniższej półce i może dlatego mało ludzi je zauważa. Od dawna przymierzam się do so lovely, zbliża się wiosna więc zapach na tę porę roku idealny mimo, że wolę cięższe perfumki. Enigmatic też są fajne. Największy szok, że w toruńskiej biedronce dopiero teraz je rzucili :) no skandal, no :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojej ,ojej, przeciez te zapachy pojawily sie znowu w Biedronce JUZ PO RAZ TRZECI; ostatnai dostawa byla 3 tygodnie temu i zalapalam sie nawet po tym czasie na Je veux; cudowne polaczenie owocow i wanili; za "wysoka cene " az cale 12,85 za buteleczke 90 ml EDP; jeszcze sa w niektorych Biedronkach, tylko trzeba poszukac

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja dzisiaj kupiłam Je veux za 7,69zł za 90ml, były jeszcze inne zapachy. Byłam mile zaskoczona jak zobaczyłam że są na półce a jeszcze milej mi się zrobiło przy kasie jak zobaczyłam ile kosztują :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądasz tu, zostaw po sobie ślad :)
Tylko kulturalnie.
Inne komentarze nie będą publikowane.

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwują

Materiały (w szczególności: zdjęcia) zawarte na niniejszej stronie chronione są prawem autorskim (na mocy: Dz. U. 1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).